Sportovní výživa očima odborníků

Pead. Dr. Vladimír Kolouch, Ph.D.
Odborný asistent Centra sportovních aktivit VUT v Brně, trenér kulturistiky I.třídy, rozhodčí kulturistiky I.třídy, instruktor fitcentra, osobní trenér.

Libuše Boháčková
Věnuje oblasti sportovní kulturistiky a posilování od roku 1984, kdy založila oddíl kulturistiky žen v posilovně TJ Favorit Brno.

Barbora Benešová
Nakonec jsem se rozhodla zkusit štěstí v novodobém sportu - ve fitness. Kulturistika mi dala dobrý základ, a tak byl můj první start na MS ve fitness více než úspěšný.

Polopenzia pre deň plný energie


Pravdepodobne Nikto nepochybuje o vzájomnom vzťahov Jedla kvalitného športového výkonu. Inými slovami povedane: ten, kto kvalitne pravidelne nejazdené, Nemá dostatok energie Inzerát na podaním športového ČI ineho fyzického výkonu.

"No áno," poviete si, "Lenze ja nie som Vrcholový športovec, Ani sa nevenujte žiadnej manuálnej prác." Ráno si dáte (Možno) šálke kávy letíte robiť zamestnaním ... Pritom si Vôbec neuvedomujú, že práve v tomto Momente sa rozhoduje o tom, ČI prežijú deň plný energie, Zaregistruj sa alebo budete unavení otrávení.


Vas organizmus prave ráno po dlhej noci potrebuje k Správne jedlo, ABY naštartovali robiť Nového dna. Nie je Preto najlepším nápadom zredukovať Polopenzia ľan na šálky kávy. To, čo vás postaví na nohy dodá energiu ŠÚ uhľohydráty. Na až, ABY sa váš deň Začal dobre, Potrebujete totiž zvýšiť hladinu krvného cukru. Svoju rolu pochopiteľne HRA forma, v Akej ho robiť Seba dostanete. Nejde ľan o k, ABY ste Mali plný žalúdok, pivo hľa o k, ABY ste vášmu organizmu naviedla optimálne "palivo". Presladená marmeláda Vám napríklad Doda tiež veľké množstvo uhľohydrátovej, Zé sa v predaji v žiadnom prípade nemozem označiť za zdravé ritného optimálne.


Ak ŠÚ Vaše chuťové bunky ráno naladená na sladkosť, Vyberte si müsli Zaregistruj sa alebo ovsená vločky s ovocím či orechy. ČI sa vám na Malo sladké? PRIDAJ ešte Kávová lyžička medu. Urobim Tak Niečo Nielen pre Vasu chuť, pivo ai zdravím. Ak VÁM Však ide ai o Nejaké rozhodujuca KALÓRIE, potom nahraďte med umelými sladidlom.


Ďalším dôležitým prvkom pred Výkonnosť su bielkovina. Dostatočná prívody VÁM ráno zabezpečí jogurt, Šálka mléka Zaregistruj sa alebo praženica z Troch bielkov.


Súčasti pestrej výživy JE ai tuk. Nemáme na mysli slaninu Zaregistruj sa alebo tučné salámy, na Polopenzia bohato postačí kusok masla Zaregistruj sa alebo tuk obsiahnutý v inych mliečnych výrobkoch.


Príklad zdravých raňajok pre Ľudí aktívnych


V Miško zmiešajte ovsená vločky (nechaj ich cez noc namočené vo vode Zaregistruj sa alebo mléka) Zaregistruj sa alebo müsli, slnečnicové jadierka, vlašské orechy posekané na KUŠKA, 1 postrúhané jablko, 1 pokrájané banán, lyžičky medu zalejte Podľa chuti mliekom, jogurtom Zaregistruj sa alebo čerstvo vytlačenú ovocnú šťavu ,


Oveľa ludia sa Však nedokážem ráno najesť. Skrátka, nejde im nič "dole Krka". Nechuť k rannému jedlu Možno neraz prekonať konzumovaním ovocité Zaregistruj sa alebo zeleniny. Ich KUŠKA ŠÚ totiž šťavnaté. Vyskúšajte tento chutný nenáročný recept.


šalátovú Polopenzia


300 g brokolice rozobranej na Ružičku si uvarenej obj Slanej vode pokvapkajte olivovým olejom PRIDAJ 4 plátky šunky morčacej (Zaregistruj sa alebo inej kvalitnej šunky podľa chuti).


Súčasti každých raňajok by malo hoci dostatočnej množstvo tekutín. Najlepsie ovocných štiav, minerálky Zaregistruj sa alebo čajov. No tú sa nájdu priestorov: ai pro Vasu oblubena kávu.


Späť na soznam noviniek